20 Ocak 2015 Salı

NEUTROGENA KIS ASKI ELKREMI



  MERHABA YENI YAZIMLA TEKRAR BIRLIKTEYIM ;

MALUM KIS AYLARINDAYIZ VE EN COK ELLERIMIZI

ETKILENIYOR BUNDAN OZELLIKLE BIZ HANIMLARIN ELLERI

GENELDE SUDAN CIKMIYOR VE IHMAL EDIYIRUZ SUREKLI

BEN OZELLIKLE KIS AYLARINDA ELLERIMDEN COK

CEKIYORUM BUNUN ICIN DENEMEDIGIM KREM KALMADI EN

SON TESADUF ESERI NEUTROGENA NIN KIS ASKI KREMINI

ALDIM VE ASIK OLDUM KREME GERCEKTEN BIR DAMLASI BILE

YETERLI GELIYOR VE NEMLENDIRMESI UZUN SURE KALIYOR .

SIZDE BENIM GIBI SIZLERDE SIKAYETCIYSENIZ KESINLIKLE

TAVSIYE EDIYORUM ...


19 yorum:

  1. norweçli balıkçılar onayladığı krem emineee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varmis adamlarin bildigi cantamdan atamafigim tek krem canim

      Sil
  2. Neutrogena nın kremlerini hep sevmişimdir.
    Gerçekten çatlak kuruma ve nemlendirmede bana göre çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende el kremini cok begendim dudak kremibi de kullanmaya basladim :)

      Sil
  3. Neutrogena'nın lip balmını kullanıyorum memnunum evde çok el kremi olmasa bunu da denerdim :) Güle güle kullanın :)
    Sizi takibe aldım banada beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Bu gerçekten müthiş bir krem.. Ben de çok beğendim..

    YanıtlaSil
  5. canım merhaba blogumda takipçiler listesinde seni göremedim çünkü profilin oluşmadığı için takibe aldığın bloglarda en sona resimsiz olarak düşüyorsun bak ben izlemeye aldım resmimle en baştayım takibe aldığın blogların seni bulması çok zor olur çünkü ismin rsimsz ve aynı zamanda bağlantı linkin blog bağlantıda yok malesef bu yazıma bakarsan yaparsın sevgiler http://icmdkiyolculuk.blogspot.com.tr/2013/10/izlemeye-aldg-bloglarda-resimsiz.html

    YanıtlaSil
  6. markası bile yeter her ürününden memnun kalmışımdır

    YanıtlaSil
  7. parfümsüz olmasına 10 puan benden

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Bende geçen kış ellerimdeki aşırı kuruluk ve çatlama yüzünden kullandığım nemlendiriciler işe yaramayınca yoğun kıvamlı olduğunu bildiğim bu kremi aldım. Ama sürdükten sonra ellerimde yapış yapış bir tabaka bıraktı. Beni rahatsız edince sadece çatlayan yerlere uyguladım ve faydasını gördüm. Zaten diğer kullandığım kremlerde Neutrogena marka .... Bilgiler için teşekkürler
    Sevgiler
    http://lokumpilavi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Neutrogena bazen mucizelere imza atıyor. babamın elinde derinin kabuklaşıp çatlaması gibi egzama olmayan bi deri hastalığı vardı. ne dermatologlara gitti, ne ilaçlar kullandı. Ama neutrogenanın ayak kremini eline sürdü yıkkarca çektiği o hastalığı geçti. düzenli kullanıyor ama:)
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  10. Hiç denemediğim bir marka bilgilendirme için teşekkürler en yakın sürede denenicekler listeme alıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Ben de çok beğeniyorum bu kremi çok faydalı bir yazı olmuş sevgiler www.okulanneleri.com

    YanıtlaSil
  12. Annem ve benim vazgecemedigimiz el kremimiz..

    YanıtlaSil
  13. Kesinlikle çok doğru bir seçim. Ben de ayak kremi kullanıyorum çok başarılı. Elimdeki kremler bitince tekrar alabilirim el kremini de. Fiyatı biraz pahalı ama kesinlikle değer. www.acemiden.com

    YanıtlaSil
  14. Neutrogena nın bu versiyonunu görmemiştim :) Sevgiler,

    www.ilkeee.com

    YanıtlaSil