23 Aralık 2014 Salı

LOREAL PERFECT CLEAN KOPUK KREM






LOREAL PERFECT CLEAN KOPUK KREM TEMIZLEYICIYI MAKYAJ TEMIZLEYICI ALMAYA GITTIGIM DE KOZMETIK MAGAZASINDA KI GOREVLI ARKADASIN TAVSIYESIYLE ALDIM.

HEM MAKYAJ TEMIZLEYICI HEM DE TONIK OLARAK GAYET BASARILI

UZERIN DEKI PEDINI CIKARIP KUCUK BIR PARCA JEL SIKMANIZ YETERLI TONIK OLARAK COK MEMNUN KALDIM.

YALNIZ MAKYAJ TEMIZLEYICI OLARAK KULLANACAKSANIZ GOZ MAKYAJINIZI TEMIZLEMEK ICIN BI BASKA URUN DAHA KULLANMANIZI ONERIRIM ;) GOZ MAKYAJINI OZELLIKLE KOYUYSA COK NET CIKARMIYOR ;)

8 yorum:

  1. Ben de bu ürünü sırf üzerindeki pedi için istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. KULLANISLI BIR URUN TAVSIYE EDERIM FIYATI DDA GSYET UYGUN:-P

    YanıtlaSil
  3. merhabalar blogunuzla yeni tanistim, takipteyim, bana da beklerim!

    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederm bende takibe aliyorum aytica cekikisine de bejliyorum:-)

      Sil
    2. Eminecim bir sorun oldu GFC de goremedim seni, cekilise de katilmak çok isterim ama yurt disinda yasadigim için, gonderim baya pahali tutuyor sanirim, saglik olsun kazanacak arkadasimiz gule gule kullansin diyeyim
      Sulti's

      Sil
  4. Cok yesekkur edrrim :) evet makesef yurt ici katilim simfilik ::)

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim ben bu ürünü pratik geldi pedi ile birlikte olması emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Bu urun oldukca fonksiyonlu bence deneyebilirim. Blogunuza konuk oldum. Bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil