18 Aralık 2014 Perşembe

DAMLA SAKIZLI KEK

CAY SAATLERINIZ DE YA DA MISAFIRLERINIZ GELDIGIN DE BENIM GIBI DEGISIK TARIFLER ARAYANLARDASINIZ SIZ DE BUYRUN SIZE DAMLA SAKIZLI KEK TARIFI

BENIM IMDADIMA HER SEFERINDE CANIM HAMARAT ARKADASIM MELTEM YETISIYOR KENDI GIBI HARIKA BIR BLOGU VAR BENCE GOZ ATIN MISS EVIM ;)

MALZEMELER :
3 YUMURTA
1.5 SU BARDAGI TOZ SEKER
1 SU BARDAGI SUT
1 SU BARDAGI SIVIYAG
1 PAKET KABARTMA TOZU
1 PAKET SAKIZLI VANILYA
3.5 SU BARDAGI UN

HAZIRLANISI :
YUMURTA VE SEKERI IYICE CIRPTIKTAN SONRA DIGER BUTUN MALZEMELERI EKLEYIP IYICE CIRPALIM BIZIM EVDE KAKAOLU KEK SEVILDIGI ICIN BEN BIRMIKTAR DA KAKAO EKLEDIM YAGLANMIS KALIBINIZA DOKUP FIRINA VEREBILIRSENIZ BENIM FIRINIM DAVUL OLDUGU ICIN DAKIKA YA DA DERECE VETEMIYOTUM MALESEF ;) NORMAL YAPTIGINIZ KEKLERLE AYNI SUREDE PISIYOR. BEN SUSLEME OLARAK DA DR OETKERIN YENI CIKAN SUSLEME VANILYASINI KULLANDIM TAVSIYE EDERIM ;-)

HEPINIZE AFIYET OLSUN.

6 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu instagramdaki bir etkinlik sayesinde keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim bende sizi tskibe aliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunuzu blog keşif etkinliğinde gördüm çok beğendim :) bende bekliyorum http://mavimsitatlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederimbende takibe aldim blogunuzu :) tarifleriniz cok hoe gorunuyor

    YanıtlaSil
  5. Gece gece bunu görmeyeydim iyiydiiiii :) Şimdi ben nerelere gidem kimden kek dilenem :(

    YanıtlaSil
  6. Damla sakızlı kek . Tadı çok güzel olurr. Deneyeceğim.
    sevgiler

    YanıtlaSil