21 Ağustos 2014 Perşembe

Bitmeyen Cilem Zayiflama Maceram:)

Merhaba tekrar sevgili takipcilerim :)


Genc kizlik donemimden beri hic cok zayif yada 36 beden oldugumu hatirlamiyorum belli bir doneme kadar cokda umursamadim acikcasi balik etli olmayi e Turk Kadini biraz tombuldur diye avuttum kendimi ama 20li yaslarin ortasina gelince birseyler kafaya dank etti ve basladi maceram :) 1_2  diyetisyen macerasi olmuyir diye pes etmeler sonra her yaz basi Tekrar ayni kisir dongu :)

Ama artik yaz sonu basliyorum diyete ( insallah ) :) ustelik bu sefer cok onemli birde hedefim var Tup bebek Seruvenim basliyacak ve ondan once zayiflayip bebegime hazir olmam gerekiyir ;))

Simdi belli bir diyet listem yok cunku malesef diyet listelerine sadik kalma konusunda sabikaliyim o yuzden bu sefer diyet degil yadam tarzi seciyorum hadi bana kolay gelsin ve bol eksili gunler :)

1 yorum:

  1. nasıl yaptınız, kilo verme konusunda ne durumdasınız?

    YanıtlaSil