25 Ağustos 2014 Pazartesi

Bir Mail Ile Basladi Hersey :)

Çok sevdiğim bir yazara asla ciddiye alınmaz diye attığım bir maille ve maile yazarın çok tatlı kız kardeşinin verdiği cevap ile başladı her şey.

Yıllarca çok da yakın arkadaşlıklarım olmadı benim. Belki dostum diyebileceğim sırtımı dönebileceğim insanlar çıkmadı karşıma. Belki ben insanlara karşı aşırı güvensizdim kim bilir…

Ama şimdi ne kadar uzakta da olsalar bir çoğunun yüzünü dahi göremesem de kız kardeşim diyebileceğim kadar yakın dostlarım var benim ve iyi ki de varlar.

Düştüğüm de kaldıranım onlar, hatta çoğu zaman düşmemem için tutanım ve iyi ki varlar.

Peki onlar kim?

İstanbul’dan Duygu’cum, Songül’üm , Ülker’im, (Ülker bu can dostları tanıma sebebim) Ayşe’m, Hanife’m, İzmir’den Suzan’im, Pınar ablam, Kandıra’dan Meltem’im, Ankara’dan Gulsen’im ( Gulsen blogu açma yardımcım) Sevgi’m, Neslihan’ım, Antalya’dan Ruveyda’m ve tabii ki ablam İlknur’um..

Ve tabii ki bu grup dışında evlenerek sahip olduğum küçük kız kardeşim Merve’m...

Hepiniz kardeş olmak için ayni anne babadan olmaya, hatta aynı şehirde bile olmaya gerek olmadığının en güzel kanıtı olduğunuz için teşekkür ediyorum hepinize.

HEPINIZ IYI KI VARSINIZ CANLARIM :)

4 yorum: