19 Ağustos 2021 Perşembe

CATHERİNE ARLEY STYLE GO PALETTE 20 FAR PALETİ

                 Yazın Son Günlerinden Herkese Merhabalar. Her Güzel Şeyin Sonu Olduğu Gibi Yazın da 

Sanırım Yavaş Yavaş Sonu Geliyor.Sonbahar Bugün Kendini Yavaş Yavaş Hissettirmeye Başladı.Bu ,

Serin Gün de Size Uzun Zamandır Severek Kullandığım Özellikle İçeriğindeki Renkleri Sonbahara 

Çok Yakıştırdığım Catherine Arley Style Go Palette  20 li Far Paletinden Bahsetmek İstiyorum.




                1980 Yılında Alfar Kozmetik Bünyesinde Kurulan Yerli Bir Marka Olan Catherine Arley 

Firması Türkiye de Başarısını Bir Adım İleri Götürüp Rusya Ve Türki Cumhuriyetler Başta Olmak 

Üzere 30 Ülkeye İhracat Gerçekleştirmekte.Tamamı Pastel Toprak Tonlarından Oluşan 20 li Far Paleti 

Sade Günlük Makyajımın Vazgeçilmezi.İçerisinde Sadece 1Adet Parlak Kahverengi Ton Olan Paletin 

Kalan 19 Rengi Tamamen Mat Ve Pastel Tonlardan Oluşuyor.Ben Genel de Günlük Makyajda Sade 

Tonları Tercih Ettiğim İçin Elimin Altında Makyaj Çantamda Vazgecilmezim Oldu Bu Harika 

Palet.İçerisin de Fırçası Çıkmıyor Ancak Küçük Bir Fırçası Yada Parmağınızla Sürümü Çok Kolay 

Yumuşak Sürümlü Bu Harika Palet Bana Çok Sevdiğim Arkadaşım Şerife nin Süpriz Hediyesi Olan

 Bu Güzel Paleti Catherine Arley Sayfasından Yüzde 50 İndirim İle Alabilir Markanın Diğer 

Ürünlerini İnceleyip İndirimle Sipariş Verebilirsiniz.Ben Birkaç Ürünü Hazır İNdirimdeyken Sepetime 

Ekledim Bile:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder