20 Kasım 2020 Cuma

DOMOL LİMONLU ISLAK TEMİZLİK BEZİ

Herkese Selamlar Çok Uzun Bir Aradan Sonra Yine Burda Sizlerleyim.Umarım Hepiniz Çok İyisinizdir,Malum Korona Hepimizi Bir Şekilde Çok Etkiledi.Dilerim Tüm Dünya Çok Kısa Sürede İyileşir Ve Hep Birlikte Kurtuluruz Bu Beladan da Sevdiklerimizle Özgürce Hayatımıza Devam Edebiliriz.Ama Bu Süreci Atlatana Kadar Lütfen Maske , Mesafe Ve Hijyen Kurallarına Çok Ama Çok Dikkat Edelim. Bu Süreçte Sanırım Hepimizin En Çok Tükettiği Ürünlerin Başında Temizlik Ürünleri Geliyor, Hepimizin İçinde Masumlar Apartmanı Safiye Karakteri Varmış Meğer :) Benim Bu Süreçte En Çok Tükettiğim Ürünlerin Başında Domol Limonlu Çok Amaçlı Islak Temizlik Bezi Geliyor.Benim Gibi Sizde Siyah Ve Cam Ocak Kullanıyorsanız ,Bir Su Damlasının Bile Leke ,İz Yaptığını Ve Sizi Sinir Hastası Etme Noktasına Getirdiğini Çok İyi Anlarsınız :)
Mis Gibi Limon Kokusu İle Sadece Mutfak da Ocak da Değil Evinizin Her Yerinde Kullanabilirsiniz.Ama Şimdi den Söyleyeyim Özellikle Ocagınız da Kullanacaksanız , Yanınız da Mutlaka İz Bırakamayan Bir Kurulama Bezi Bulunsun :) Ürünü Nerde Bulabiliriz Dediğinizi Duyar Gibiyim ;) Domol Markası Rossman Mağazalarının Özel Ürünleri Birçoğunuzun Bildiği Gibi Ben Her Gittiğimde Mutlaka Yedekliyorum Hatta Çoğu Zaman Mağazalarda Domol Ürünleri 2.Yüzde 50 İndirimli Oluyor ki Bu da Aile Bütçesi Açısından Çok Avantajlı Olabiliyor.Bu Arada Tabii ki Sadece Cam Ocakta Değil Genelde Tüm Mu:)tfakda Ve Buzdolabını Silerken de Çok Kullanıyorum Böylece Tüm Ev Mis Gibi Limon Kokuyor.:) Bir Paketin İçinde 50 Adet Temizlik Bezi Bulunuyor.Kişisel Eşyalarınızda Ve Tüm Evinizde Kullanabilirsiniz Ama Cildinizden Ve Çocuklarınızdan Uzak Tutun Lütfen.Sizin Bu Süreçte Kullandığınız Önereceğiniz Ürünler Var mı Merakla Yorumlarınızı Bekliyorum :)

1 yorum: