20 Ocak 2019 Pazar

ROSEGAL ALIŞVERİŞİM :)



   Merhabalar Son Zamanlarda Hepmizin En Büyük Alışkanlıklarımızdan Biri Yurtdışı Alışveriş

Siteleri Sanırım .Bende Dönem Dönem Yurtdışı Alışveriş Sitelerinden Sipariş Veriyorum Onların En

Başındada Rosegal Sitesi Geliyor.Gerçekten Bugüne Kadar Bütün Siparişlerim Kısa SüredeSorunsuz

Ve İstediğim Kalitede Geldi ;) Hadi Gelin Birlikte Bakalım Bu Sefer Neler Almışım Beğenecek

misiniz :)


Benim Gibi Kilo Probleminiz Varsa Bu Cift Renkli Önden Çok Zarif Bir Şekilde Gold Bir Düğme İle Bağlanan Bu Hırkaya Kesinlikle Bakın Derim Ben Bayılarak Kullanıyorum :) TIK TIK 


Bu Deniz Yıldızı Desenli Dekoratif Yastık Kılıflarını Çok Beğenen Sanırım Sadece Ben Değilim

Köftehanım da Bayılmış Yaz Gelsin Diye Bekliyor Sanırım :) TIK TIK 


Takılar Sanırım Biz Hanımların Vazgeçilmezi Bu Altın Rengi Birbirinden Güzel Dörtlü Bilekliklerde Gercekten Çok Hoş Duruyorlar . TIK TIK

En Kısa Sürede Yeni Yazılarda Görüşmek Üzere Ayrıca Sizlerde Aldıklarım Hakkında Yorumlarınızı Esirgemezseniz Sevinirim :)))

29 yorum:

  1. Yurt dışı alış veriş yapmadım hiç Eminecim ama senden cesaret alıp bakacağım siteye şimdi.Güzel günlerde kullan canım.Hepsi güzel seçimler :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim güle güle kullan hırka da yakışmış 🤗🤗

    YanıtlaSil
  3. Ürünlerin hepsi çok güzel. Iyi günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
  4. Şimdi inceledim Rosagal'ı, hem çeşit çok hem de fiyatlar gayet cazip. Öneri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Yurtdışı alışverişi olarak alibaba harici hiç kullanmadım ama bileklikerinizie bayıldım güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  6. çok tatlı resimdeki kedi ^_^ KONULOJİ'den selamlar :) ekledim sizi talipteyip... <3

    YanıtlaSil
  7. ^_^ bu bir otomatik yorum olduğu için üzgünüm zamanım çok azdı tüm blogger arkadaşlarıma destek olmak için geldim KONULOJİ sizi seviyor tüm blog sahibi arkadaşlara başarılar diliyorum <3

    YanıtlaSil
  8. Rosegal sitesini bir tanıdıktan da duymuştum. Çok güzel şeyler almışsınız güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  9. hepsini güle güle kullan, Köfte Hanıma da sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Bu siteyi sevgili Şafak Karadeniz'in bir paylaşımıyla kendisinden öğrenmiştim ve ben de buradan ufak tefek birkaç alışveriş yaptım. Gerçekten profesyonel bir site. Tüm aldıklarınızı güzel günlerde kullanmanızı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok güzel ürünler var teşekkürler :)

      Sil
  11. Sitenizi beğendim ve takibe aldım, benim siteye beklerim...

    www.insanadavet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Hiç yurt dışı alışveriş yapmadım. Ama internetten alışveriş çok yaparım.Güle güle kullanın güzel şeyler almışsınız.😊

    YanıtlaSil
  13. Cok güzel seyler almissin canim güle gülw kullan 😊

    YanıtlaSil
  14. güle güle kullan hepsi çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  15. Bileklik çok güzelmiş, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil