17 Kasım 2018 Cumartesi

YENI BIR BEN 😁

     

       Soğuk Kış Günlerinde Birçoğumuzun En Sevdiği Şeydir Sanirim Fırsatını Bulur Bulmaz Battaniye Altına Girip Guzel Bir Kitap Okumak ( en azindan benim icin öyle 😄😄 )
   Bugün Benim Gerçekten Bayılarak Çoğunlukla Kendimi Onun Yerine Koyduğum Birinin Sevgili Merve Öztürk ün Son Kitabı Yeni Bir Ben Kitabin dan Bahsetmek Isıtıyorum 😊

Uzun Zamandır Yayınlanmasını Beklediğim Çıkar Çıkmaz Aldığım Kitap Bitmesin Diye Aldıktan Sonra Uzun Bir Süre Okumaya Başlayamadığım İtiraf Ediyorum :)

Birçoğumuz Merve Hanımı Sosyal Medya dan Tanıyoruz Kendisi Ve Minik Kızı Melina En Ünlü Anne Kızlarından Biri Sanırım :) İlk Kitabı Seni Beklerken de Kızına Kavuşma Serüvenini Anlatırken Bana Ve Benim Gibi Milyonlarca Umudunu Yitirmiş Kadına Yalnız Değilsiniz Diyor Tüp Bebek Sürecinde Neler Yaşadığını Açık Yüreklilikle Anlatıyordu.Son Kitabında İse Verdiği Sözü Tutuyor Yine Anlatmaya Devam Ediyor.Bu Bizler İçin O Kadar Özel Ve Önemli ki Zira Tedavi Sonrası Bebeğine Kavuşan Her Anne Birden Bire Ortadan Kayboluyor.

Yeni Bir Ben Kitabı Evet Bir Kişisel Gelişim Kitabı Ama Birçok Kitap Gibi SadeceHayal Et Olsun Demiyor; Evet Hayal Et Ama O Hayallere Kavuşmak İçinde Çaba Sarf Et Eğitim Alman Gerekiyorsa Al .Oturduğun Yerden Hayallerin Sana Gelmeyecek Sen Hayallerine Gideceksin Diyor.

Kitabı Okuduktan Sonra Kendimi Her Zaman Hissettiğimden Daha Güçlü Hissettim.Nefes Eğitimi İçin Araştırmalara Başladım Bile.Ayrıca Yaşadıklarını O Kadar İçten Anlatmış ki Kitabın Başında Çocukluk Arkadaşları İle Yüzleşmelerini Anlattığı Bölümde Sanki O Çay Bahçesinde Büyükada da Bende Yanındaydım Elinden Tutup Geçecek Sen Çok Güzel Yerlere Gelcek Çok Güçlü Bir Kadın Harika Bir Annesin Demek Geldi İçimden

Bin Kez İzlediğimTEDX Konuşmasının Perde Arkasını Okumak Eğlenceli Geldi Mesela Hatta Hala '' Evet Teknolojik Bir Çocuk Doğurdum Ve Çocuk Biraz Komik Oldu Kabul Ediyorum '' Lafına Gülüyorum Melina İçin O KadarDoğru ki:))

Eşi İleYaşadıklarını Bile O Kadar İçten Ve Güzel Anlatmış ki Bu Güzel Aileye Hayran Olmamak Elde Değil .

Kitabın Başlangıç Sözü İle Bitirmek İstiyorum Ve Kesinlikle Bu Güçlü Kadının Kitabını Herkese Tavsiye Ediyorum :)

                                             ''Kalabalıklarda Yalnızlaştıkça ,
                                    Kuytularda Kaybettiğimiz İnsanlığımızı Arıyoruz.
                               Kopsak Ölürüz Sandığımız Alışkanlıklarımızdan
                                 Kurtulup Sadeleştikçe Gerçek Zenginliğe Kavuşuyoruz. ''

26 yorum:

  1. bu kitabı en kısa zamanda alıp okuyacağım canım :) destek için geri dönüşünü beklerim yorumlarınla :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel, bol satislari olsun insallah 😊

    YanıtlaSil
  3. bu kitabı ben de merak ediyordum senin yorumlarını okumam iyi oldu

    YanıtlaSil
  4. Neden kelimeler büyük harfle başlıyor ?

    YanıtlaSil
  5. öyleyse hayallerinize en kısa sürede kavuşmanız dileğiyle ^-^ güçlü ruhunuza ve kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin hepimiz hayallerimize kavuşalım :) sizinde yorum yapan güzel yüreğinize sağlık :)

      Sil
  6. Ne güzel bir kitap tavsiyesi böyle. Teşekkürler. En kısa zamanda okumak isterim.

    YanıtlaSil
  7. Kitaplarını okumadım ama sen beğendiysen eminim güzeldir

    YanıtlaSil
  8. Kitaplarını okumadım ama sen beğendiysen eminim güzeldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yaşadıklarım ile birebir aynı olduğu için belkide :)

      Sil
  9. ''Kalabalıklarda Yalnızlaştıkça ,
    Kuytularda Kaybettiğimiz İnsanlığımızı Arıyoruz.
    Kopsak Ölürüz Sandığımız Alışkanlıklarımızdan
    Kurtulup Sadeleştikçe Gerçek Zenginliğe Kavuşuyoruz.
    👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
    Mutlaka alıp okuyacağım iyiki paylaşmışsınız
    Sevgiler💞

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel anlatmışsın ben de merak ettim :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bi noktaya değinilmiş; hayal et ve çaba göster.. Çok teşekkürler bu güzel kitap paylaşımı için sanırım ben fazlasıyla ilgileniyor olacağım bu kitapla :)

    YanıtlaSil
  12. Güzel bir kitaba benziyor merak ettim elimdeki bitince alacağım bulabilirsem :D.

    YanıtlaSil
  13. Bilmiyordum okuyacağım kesinlikle

    YanıtlaSil
  14. Daha önce duymamıştım kitabı. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Güzel bir tanıtım. Sizi takibe aldım Emine hanım.

    YanıtlaSil