14 Şubat 2018 Çarşamba

ZAFUL ALIŞVERİŞİM :)



       Merhaba Kalbinde Sevgiyi Hisseden Herkesin Sevgililer Günü Kutlu Olsun Öncelikle :)

Bugün Sizlere Zaful dan Yaptığım Alışverişin Detaylarından Bahsetmek İstiyorum Umarım Beğenirsiniz.Üstelik Sevgililer Günü İçin Harika İndirimleri Var Bence Kaçırmayın Siteyi İnceleyin:)


Uzun Zamandır Malum Kilolar Yüzünden Gömlek Giymekten Kaçınıyordum Ama Bu İşlemeli Gömleğe Bayıldım Hem Çok Rahat Hem Bütün Kusurlarımı Kapattı :) Kot Pantolon Ve Taytla Harika Kombinleniyor :) İncelemek İsterseniz Buraya Buyrun :)


   Hayatımda İlk Defa Bu Kadar Süslü Bir Ayakkabı Aldım Ve En Doğru Kararı Vermişim Gerçekten Çok Rahat Ki Ayaklarım Kolay Kolay Rahat Etmez Bunları Çıkarasım Gelmiyor :) Bahar Gelsede Rahat Rahat Giyebilsem :) Bu Rahat Ayakkabılarım İçin Buyrun :)

  Gönül İsterdiki Acık Havada Daha Güzel Fotolar Çekeyim Ama Hava O Kadar Kötü ki Bu Seferlik Böyle Olsun :) Umarım Sizlerde Beğenmişsinizdir Yorumlarınızı Bekliyorum:)

25 yorum:

  1. İyi günlerde kullan kuzum ayakkabılar ve gömlek çok yakışmış sana da .

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabı da rahatlık çok önemli güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tatlım ayak rahat etmezse olmuyor:)

      Sil
  3. Emine hanım merhaba Zaful dan nasıl alışveriş yapıyorsunuz? ben de istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rana hanım erişimerhaba zaful internet sitesinden yaptım alışv

      Sil
  4. Çok güzel. Çok yakışmış. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  5. İyi günlerde kullan canım, ayakkabılar çöl şirin :))

    YanıtlaSil
  6. Cokguzel secimler güle güle giy 😊

    YanıtlaSil
  7. Bence daha sık kullanmalısın o süslülerden :)))) Tunik gömlekleri çok seviyorum,çok ta güzel olmuş.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bundan sonra kesinlikleöle olacak tatlım :) teşekkürler

      Sil
  8. bebeğim papilere bayıldım seçimler harika öperim çokkkkk

    YanıtlaSil
  9. Çok yakişmis canim. Gule gule kullan

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel güzel günlerde kullanın :) büyük kolaylık siteyi inceleyeceğim

    YanıtlaSil
  11. İkiside çok güzelmiş.Taşlı aksesuarları çok seven biri olarak ayakkabılara bayıldım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayldım tatlım bahar gelsede giysek :D teşekkürler :)

      Sil
  12. Güle güle kullan çok şık ürünler seçmişsin canım :)

    YanıtlaSil