27 Aralık 2017 Çarşamba

İLKNURUN DÜNYASI İLE NİSS TEMİZLİK ÜRÜNLERİ LANSMANI



   Geçtiğimiz Günlerde Sevgili İlknurun Dünyası nın Davetiyle Niss Temizlik Ürünleri Lansmanında Değerli Blogger Arkadaşlarla Acıbadem de Sihirli Spatula da Biraraya Geldik.



Lansman Öncesi Harika Bir Kahvaltı Eşliğinde Sohpetler Ettik.

   Kahvaltı Sonrası Firma Yetkilisi Mesut Bey Bizi Firma Ve Ürünleri Hakkında Çok Güzel Bilgilendirdi.


     20 Yıllık Bilgi Ve Birikimlerini Kadınlara Hitaben Çevre Ve Doğa Dostu Ürünlere Dönüştürdüklerini Anlatan Mesut Bey Niss Marka İsminin Nisa Yani Kadın Kelimesinden Geldiğini Logolarındaki Peri Simgesinin de Fedakar Yürekli Çocukları İçin Herşeye Katlanan Evinin Ve Ailesinin Perisi Kadınlardan Esinlendiklerini İfade Etti.

   Niss Temizlik Ürünlerinin En Büyük Özelliği Doğal Olmaları Kullandığımız Tüm Ürünlerde Nerdeyse Kimyasal Ürünler Bulunuyor.Niss Ürünleri İse Doğal Ürünler Arasında Yer Alıyor.Ürünlerin Siparişini İnternet Sitelerinden Verebilirsiniz.Sitede Genel Temizlik ,Kişisel Temizlik,Çamaşır Temizlik Ve Mutfak Temizlik Kategorisinde Ürünler Bulunmakta.


 Lansmanda Bizlere Aspiratör Fırın Ocak Temizleyicisi , Temizlik Sirkesi , Bulaşık Makinesi Jel Deterjanı Ve Banyo Wc Temizliyicisi Set Olarak Hediye Edildi.İlk Olarak Mutfak Temizliyicisini Kullandım Zira Ocağımın Temizliği İle Başım Dertte :) Ama Bu Güzel Ürün Sayesinde Artık Bu Dertten Kurtuldum Detaylı Yazım Yakında Burada Olacak:)

Son Olarak Bu Güzel Günden Harika Fotolorla Sizleri Başbaşa Bırakıyorum Yeni Yazılarda Görüşmek Üzere :)
Enerjisine Güler Yüzüne Hayran Olduğum Güzel Ev Sahibemiz Sevgili İlknur :)

                                                                     Bencede :)
                             İki Güzel Başarılı Kadın Sevgili İlknur Ve Sevgili Hanife :)







Bu Harika Gün İçin Sevgili İlknur a Niss Firması na Ve Sihirli Spatula Ekibine Çok Tesekkür Ediyorum :)


11 yorum:

  1. pembenın rengı cok guzel :)

    YanıtlaSil
  2. Yine keyifli ve güzel bir etkinlikte birlikteydik.Deneyip yazmak için sabırsızlanıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir etkinlik olmuş, ürünlerle tanışmadım henüz yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ben de kullanıyorum Niss ürünlerini ve bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Harika ürünlerin harika lansmanı. Çok keyifli bir gündü ve úrünler gerçekten amacına yonelik çok güzel ürunler

    YanıtlaSil
  6. Keyifli bir gün olmuş, güle güle kullan Eminecim :)

    YanıtlaSil
  7. Emineciğim fazla sohbet edemesekte tanıştığımıza çok sevindim tekrar görüşmek üzere sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir gündü. Ürünleri bende o günden beri kullanıyorum. Doğal olması artı puan ama temizliklerinide çok sevdim. Sende güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil