27 Ekim 2017 Cuma

SİYAH MASKE


      Merhabalar Bügün Sizlere Mai Soyulabilir Siyah Maskeden Bahsetmek İstiyorum.Sevgili Yasemin'in Etkinliğinde Tanıştım Bir Ürün Oldu.Uzun Süredir Bircok Blogger Arkadasda Gördüğüm Merak Ettiğim Bir Üründü. Tabi Ben Ürünü Denemeden Önce Bizim Evin Yaramaz Prensesi Bir Kalite Kontrolden Geçirdi :)





Ürünü Kullanmadan Önce Yüzünüzün Islak Ve Nemli Olmamasına Dikkat Etmek Gerekiyor.İlk Denememde Benim Cildim Biraz Nemli Kaldığı İçin Temizlemesi Biraz Uzun Sürdü Malesef :(

 Malesef Birkaç Kere Uygulamama Rağmen Herhangi Bir Değişiklik Olmadı .Son Zamanlarda Çok Popüler Olan Soyulabilir Maskede Sanırım Beklentilerim Çok Yüksekdi Galiba Ama Beklediğim Sonucu Alamadım :( Aranızda Soyulabilir Maske Kullanıp Memnun Kalan Oldu mu Deneyimlerinizi Yazarsanız Sevinirim :)

6 yorum:

  1. Ben Acvit markasına ait soyulabilir maskesini kullanmıştım memnun kalmıştım canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler canım o markayı da deneyyim :)

      Sil
  2. Avon'un bir soyulabilir maskesini kullanmıştım bir süre önce, şeffaf bir maskeydi, soyması çok zevkliydi :)

    YanıtlaSil
  3. Deneyim için teşekkürler. prenses de niyetlenmiş galiba oyy öpüyorum onu burnundan:))

    YanıtlaSil