17 Ağustos 2017 Perşembe

HUNCALİFE BEAUTY EDIT FONDOTEN



        Merhaba Herkese Hayırlı Günler .Bugün Sevgili Yasemin in Yaza Merhaba Etkinliği Sponsorlarından Huncalife Kozmetiğin Hediyelerinden Olan Fondotenden Bahsetmek İstiyorum.

  Öncelikle Kısaca Sizlere Huncalife Kozmetikten Bahsetmek İstiyorum.1957 Yılında Kurulan Firma Türk Kozmetik Firmalarının En Köklü Firmalarından.ISO 9001 Kalite Belgesi , Helal Ürün Sertifikası Gibi Birçok Sertifikası Olan Firma Ürettiği Ürünlerin İçeriğinden Üretim Şekillerine Bu Ürünlerin Ambalajlarından Dağıtımlarına Kadar İnsan Sağlığına Duyarlı Hareket Ediyor.Ürünlerinde Kalitesi Sertifikalanmış 100 ün Üzerinde Bitkisel Ürün Kullanan Firma Etkinliğimizde Bize Çok Cömert Davranıp Harika Bir Set Göndermişti Tekrar Teşekkür ediyoruz Kendilerine Ve Firma Temsilcisi Sevgili Dilek Erdoğan a da Firmayla İlgili Bilgilendirmeleri İçin Ayrıca Teşekkür Ediyorum :)


Ben İlk Olarak Beauty Edit Fondoten den Bahsetmek İstiyorum;


    Üç Farklı Ton Olarak Gönderilen Fondotenlerin 01 Numarasını Kullanıyorum . İçeriğindeki SPF 15 İle Güneşin Cilt Üzerindeki Zararlı Etkilerinden de Koruyor.Kapağında ki Özel Pompalı Kısmı İle Rahat Bir Sürüm Sağlayan Fondoten  İlk Etapda Hafif Bir Sarımtıraklık Versede İyice Yedirdiğinizde Harika Bir Kapatılıcılık Sağlıyor.Yoğun Renk Pigmentleri Uzun Süreli Kapatıcılık Sağlıyor.İçerisinde Bulunan Nemlendiriciler Sayesinde Gün Boyu Cildimin Nemli Kaldığını Hissediyorum.

  Bu Arada Haftasonu Gittiğim Kuzenimin Düğününde Makyajımı Kuaförüme Yaptırırken Kendi Fondotenimle Yaptırdım Ve Kuaförüm de Yapısını Kapatıcılığını Çok Beğendi.Bu Arada Ürünün Katalog Fiyatı İndirimli Hali 67 TL . Yerli Kaliteli Ürünlerin Firmaların Artması Dileğiyle ...


4 yorum:

  1. Tüm tonlar bana koyu gelse de güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. ay deneyemedim daha fondöteni bana biraz parlama yapacak gibi geldi o yüzden havalar serinlesin diye bekliyorum :-)))

    YanıtlaSil