7 Aralık 2016 Çarşamba

SATIR ARASI MİM :)


 Merhaba Bugün Her iki Blogunu da Severek Takip Ettiğim Sevgili  Derya  Bir Süre Önce Beni Mimlemişti Ancak Fırsat Bulup Bende Cevap Veriyorum.Gecikme İçin de Özür Diliyorum :)

1.KENDİNİ NASIL BİR BLOGGER OLARAK GÖRÜYORSUN ;

Kendimi Blogger Olarak Görmüyorum Sanırım Blogger Olmaya Çalışan Bir Acemi Olarak Görüyorum.Biraz Tembel Yazmayı Seven Ama Yazmaya Üşenen Bir Blogger Adayıyım Sanırım ;)





2.Bloggerda Yapacaklarının Ne Kadarını Yapabildin Aklında Neler Var;

 Öyle Büyük Hayallerim Hedeflerim Yok Sadece Daha Fazla Zaman Ayırıp Daha Güzel Yazılar Yazmak ;)



3.Yazıların Arasında En Basarılı Gördüğün İki Yazı ;

 Öle Başarılı Bulduğum Yazım Diyerek Ben Birşey Diyemem Pek Ama En Çok Etkilenerek Yazdığım Yazı Tüp Bebek Tedavisi Gören Hanımlar İçin Yazdığım Mavi Çiçekli Kadınlar Yazım Hem Kendimi Anlattığım Bir Yazı Oldu:)



Sevgili Derya ya Bu Güzel Mime Davet Ettiği İçin Teşekkürler :)

Katılmak İsteyen Arkadaşlarımı Davet Ediyorum Bende ;)

16 yorum:

  1. Çok tesekkür ederim canim cevapladigin için. Sen de sevdigim ve severek takip ettigim arkadaslarim arasindasin. Güzel günler seninle olsun.

    YanıtlaSil
  2. Mimli eminem benim. Senin tüm yazıların kendine has güzellikte hepsini severek okuyup takip ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin komil eğlenceli yazılarını da bekliyorumartık canım benim

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş. Bloğunuzu takipe aldım bende beklerim :) 💕

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık hanımlar,zevkle okudum....

    YanıtlaSil
  5. BEn bu mimlere bayılıyorum. Şu ara yeni sayfa ile uğraşıyorum ama yakın zamanda son zamanlarda gördüğüm 2 mimi cevaplaycağım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yorum için bende dört gözle bekliyorum mimlerinizi :)

      Sil
  6. hüzün sarısı blog keşif etkinliğinden geliyorum, bende beklerim..
    sevgiler..

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Mimleri baya seviyorum :) Vakit bulabilirsem bende yazmak isterim:) Yazmayı seven ama yazarken tembellik edenler grubuna bende dahilim sanırım :) Banada beklerim.
    Blog linkim: http://yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil