13 Ekim 2016 Perşembe

SAĞLIK İÇİN MUTFAKTA GRANİTİ SEÇİN :)



       Merhabalar Sevgili Güzel Takipçilerim Nasılsınız Umarım Bu Dengesiz Havalarda Herkes İyidir.Bugün Size Granit Tavalardan Bahsetmek İstiyorum.8 Yıllık Evliyim Ama Bu Süreçte Ailemizle Birlikte Yaşadığımız İçin Bu Aralar Yeni Evli Gibi Ev Düzme Telaşındayım Biraz.Aldığım Ve Memnun Kaldığım Ürünleri de Sizinle Paylaşmak İstiyorum .Rabbim Herkesin Gönlüne Göre Versin.



   
Bu Konuda İlk Konuğum Karacanın Granit İkili Tavası ; Bu İkili Tava Setini Karaca nın İndiriminden 80 TL Gibi Bir Rakama Almıştım.
Bu Hafta Sonu İlk Defa Kullandım Ve Gerçekten Çok Memnun Kaldım.Yıllardır Teflon Tavaları Ve Tencereleri Kullandık Aslında Ne Kadar Sağlıksız Olduğunu Malesef Çok Geç Öğrendik..
Aslında Sağlıklı Yemeklerin Sırrı Kullandığımız Malzemelerden Geçiyor Bence.
Granit Tavaların Özellikleri Arasın da Yağsız Olarak Yemeklerini Pişirebiliyorsunuz,Aman Metal Değmesin Çizilir Bozulur Derdiniz Olmuyor Yapışma Probleminiz Kesinlikle Olmuyor.Makine de Yıkayabiliyorsunuz.
Uzun Süreli Kullanımlarda Deforme Olmuyor.

    İnsanlık tarihinin başlangıcından beri kullanılan taş üzerinde pişirme ; en doğal ve sağlıklı pişirme tekniklerinden biri olarak görülmektedir.Volkanik Bir Taş Olan Granit ,Yüksek Isıya Dayanıklı Olduğu Ve Yemeklerin Lezzetini Artırdığı İçin Bugün Hala Tercih Edilmektedir.Ayrıca Diğer Materyallere Göre Isıyı Daha Fazla Muhafaza Eder .
     
 Daha Önce Seramik Tavada Kullanmıştım Ama Bir Süre Sonra Teflon Tavalar Gibi Yapışma Ve Çizilme Problemleri Yaşamaya Başladım O Yüzden Mutfak Alışverin de Tercihim Granit Tava Ve Tencerelerden Yana Oldu. 

 Karaca nın İndirimlerini Takip Edip Uygun Fiyata Kaliteli Ürünlerden Yaralanabilirsiniz.Sizin Mutfak İçin Önerileriniz Var mı Hadi Yoruma Buyrun ;)

30 yorum:

  1. kesinlikle granit gibisi yok :) bu arada canım bloğumda harika bir çekiliş haberi var beklerim :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım hemen bakıyorum bloguna 😂

      Sil
  2. Ben henüz granit ile tanışmadım ama benim için güzel bir fikir oluştu,çok sık tava tencere değiştiriyorum granite şans vermem lazım demek ki :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok memnun kaldım tatlım umarım sende memnun kalırsın kullanınca teşekkürler :)

      Sil
  3. evet aslında en iyisi ben de geçiyorum yavaş yavaş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sizde kullanınca memnun kalırsınız güzel yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  4. Granitle ilgili de çok fazla olumsuz yorum ve araştırma var.. Ama teflondan iyidir diye düşünmüyor değilim 🙄🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de teflondan daha iyi olduğunu düşünüyorum kesinlikle ;)

      Sil
  5. Ben çelik kullanıyorum çoğunlukla. Tava olarak da döküm. Teflon cidden kötü bir şey. Zamanında hep kullandık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zamanında hepimiz kullandık bundan sonra çıkan ürünler sağlığımızla oynamaz inşallah

      Sil
  6. Benim son iki teflon tavam kaldi onlari geanitle degistirebilirim. Çogu tenceremi celikle degistirdim.Bilgi için tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de güzel yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Gelin kızım kullanıyor memnun olduğunu söyledi ben ağırlıklı olarak çelik kullanıyorum arada pilav için teflon kullanıyorum.Bilgilendirme için teşekkürler sevgili Emine:)güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürederim bende güzel yorumunuz için :)

      Sil
  8. Evet bencede granit. Ama çelikten de vazgeçemeyenlerdenim ben . Seramikten nefret ettim resmen. İlk aldığım güm gibi kalacak zannettim ama mahvoldu iki markanında ürünü. Güle güle iyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çelikten vazgeçemeyenlerdenim o ayrı zaten koca bir set var çelikten :) ama teflon ve seramik yerine granit aldım ve iyi ki almışım diyorum gerçekten :)güzel yorumun için ben de teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Sağlam olduğu için yollarda ve bordürelerde de kullanılıyormuş zaman zaman ;)

    YanıtlaSil
  10. Bizim evde de var ve oldukça memnunuz gerçekten çok kullanışlı :)

    YanıtlaSil
  11. Daha önce popüler olan seramik serilerden hiç memnun kalmadım ama bu granit tencere tavalar çok kullanışlı bencede.
    Keyifle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de canım teşekkürler güzel yorumun için :)

      Sil
  12. Güle güle kullanın.Ben de granit tava ve tencerelerden oldukça memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorumunuz için sizde güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  13. Seramik ürünlerin görünüşüne aldanıp pişman olanlardanim maalesef teflondan bir farkı yok. Bende tencerelerimi granit e dönüştürmeye calisiyorum. 80 tl çok iyi fiyat bence. Güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) bence indirimleri takip et :)

      Sil
  14. Ahhhh hepimiz teflonları soktuk hayatımıza,zararları bir bir çıktı ortaya.İnsan ne alacağını da şaşırıyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTEN DE ÖLEOLUYOR :) HER YENİ ÜRÜNÇIKTIĞINDA ESKİSİNİN KÖTÜBİR YANI ÇIKIYOR :)

      Sil
  15. Çok güzel seçimler, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil