20 Eylül 2016 Salı

NIVEA BB CLEAN GÜZELLEŞTİREN BAKIM YAPAN TEMİZLEME SUYU



 Bayram tatili yaz rehaveti derken son zamanlarda biraz fazla ihmal ettim blogumu bunun için özür diliyorum ve işte döndüm burdayım inşallah :)

 Bugün konuğum bugüne kadar kullandığım ürünlerinden memnun kaldığım Niveanın BB-Clean güzelleştiren bakım yapan temizleme suyu.


Öncelikle bu ürünün vaatlerini bir öğrenelim ;
1.Arındırır : Cildi BB krem ve fondotenden arındırır ,
2.Temizler : Gözenekleri yağ ve kirden temizleyerek nefes almasını sağlar,
3.Cilt kusurlarını azaltır : Pürüz ve kızarıklık gibi cilt kusurlarını azaltmaya yardımcı olur,
4.Nemlendirir : Cildin doğal nem dengesini destekleyerek ciltte yumuşak ve nemli bir his bırakır.
5.Hazırlar : Cildi bir sonraki BB cream ve makyaj uygulaması için hazırlar.


 Şimdi benim deneyimime gelecek olursak ; BB krem kullandığımda temizliğinden arındırmasından memnun kaldım ama fondoten le makyaj yaptığımda istediğim temizliği elde edemedim malesef mutlaka başka ürünlerle tekrar temizleme yapmak zorunda hissettim kendimi.

Nemlendirme ve bir sonraki makyaja hazırlama işlemide çok ümid ettiğim gibi olmadı. Cildimde pürüz yada kızarıklık olmadığı için  cilt kusurlarını örtüpörtmediği hakkında çok fikrim oluşamadı malesef.

Bir daha alır mıyım sanırım hayır ama sadece BB krem kullanıyorsanız makyajınızda deneyebilirsiniz belki. Deneyip memnun kalanlarınız var mı belkide benim cilt tipime uygun gelmemiştir.

30 yorum:

  1. Bu ürünün yetersiz geldiğiyle ilgili çok yorum okudum. Sizin yorumunuzla aynı hep... Uzak duracağım bir ürün demek ki... Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yazıp yazmamak konusunda çok tereddüt ettim aslında ama birçok insan dediğiniz gibi olumsuz yorumlar yazmış. yorum için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ben denemedim ama bende çok olumsuz yorum okudum başarılı bir markanın bir ürünü aslında başarısız olmuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlım hemen hemen bütün ürünlerinden memnun kaldım ama bu ürünüyle anlaşamadık :(

      Sil
  3. ben de kullandım sevdim ama tek başına bütün bir makyajı temizlemek için yeterli bulmadım tabi.. zaten bütün misel sular böyle benim için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çoğu zaman birkaç ürün birden kullanıyorum :) yorum için teşekkürederim :)

      Sil
  4. Tamamen ticari kurnazlık olarak gördüğüm bir ürün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz öle olmus galiba :) yorum için teşekkürler

      Sil
  5. Ben nedense nivea nın makyaj ürünleriyle anlaşamıyorum yok yani hiç memnun kalamadım bir türlü :)

    YanıtlaSil
  6. güzel yazı olmuş :)
    ben de sevmedim bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür edderim :) genel olarak sanırım pek memnun kalan olmamış :)

      Sil
  7. Doğru eleştrilerle yardımcı olduğunuz için teşekkürler Emine'cim böyle samimi deneyimleri takdir ediyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  8. ne bb krem nede fondoten kullanıyorum :) ama bu tarz yazıları okumayı seviyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Önce başka bir temizleyici ve ardından da bu ürün demek ki. Ama ne gerek var değil mi :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler ürün yorumu içn. Demek ki bu ürünü hiç almamak gerek. Blogumda çekiliş var sizi de beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yorum için teşekkür ederim :) çekiliş için hemen geliyorum :)

      Sil
  11. Vaadettikleri güzelmis. Nivea zaman zaman kullandigim bir marka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VAATLERİ GÜZEL AMA BEN PEK MEMNUN KALMADIM NİVEA YILLARIN ESKİTEMEDİĞİ MARKA :)

      Sil
  12. Faydalı ve akıcı yazınız için teşekkür ederim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yorumunuz için teşekkür ederim hem geliyorum blogunuza

      Sil
  13. bende de var ama henüz denemediğim bir ürün
    ancak bir çok blogger arkadaşımın memnun kalmadığını okuyunca bir süre daha bekleyecek gibi gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de uzun süre beklettim aslında ama sonunda denedim belki siz memnun kalırsınız yorum için teşekkürler

      Sil
  14. bu ürünü hiç kullanmadım bir ara denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım siz denediğiniz de memnun kalırsınız

      Sil
  15. Aslında merak ettiğim bir ürün ancak klasik temizleyicisinden sonra bir türlü sıra gelmedi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım kullandığında sen memnun kalırsın canım

      Sil