28 Şubat 2016 Pazar

İNDİRİMLİ VE BOL ÇEŞİTLİ ALIŞVERİŞİN ADRESİ AYAKKABI DEVİ




Merhaba arkadaşlar 13 şubatta katıldığım SOSYALANNEMİLE14ŞUBAT etkinliğinin sponsprlarından biri de AYAKKABIDEVİ idi.

 Tüm bloggerlara zevkine göre seçilmiş modeller göndermişlerdi teşekkür ediyorum.Bende bu kırmızı botları tercih ettim .


 Hem mevsime hem de kırmızı rengi ile etkinliğimizin konseptine uysun diye düşündüm. Ayakkabı konusunda genelde hep sorun yaşayan bir insanım malesef  ama bu botlarla hiç bir sorun yaşamadım çok rahat ve kullanışlılar. Bir tanede dolgu topuk botlardan sipariş vermeyi düşünüyorum hatta :)


     Blogger arkadaşlar ve seçtikleri ayakkabıları gerçekten hepsi birbirinde güzel şık rengarenk stilettolarda gözüm kaldı onlardanda mı alsam acaba...

Sadece bayan değil erkek ayakkabı çeşitleri için AyakkabıDevi nin internet sitesini inceleyebilirsiniz. Tıktık

AyakkabıDevi  nin ürünleri 1.sınıf kaliteden üretilmektedir ve sağlığa zararlı hiçbir madde kullanılmamaktadır.

10 yorum:

  1. Valla hem kaliteli hem de çok güzel bir renk güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullanin cok şık bir seçim olmuş , bende bu tarz botları cok begenirim :))

    YanıtlaSil
  3. çok hoşuma gitti botlar :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Canım rengi muhteşem! güzel günlerde kullan ♥

    YanıtlaSil
  5. Botların çok şık canım. Güle güle kullan.
    birgulunlezzetleri

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım. senin tavsiyen ile siteyi inceledim ve stilettolar beni benden aldı.
    gel aynısını alalım :-)

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan çok şıklar :)

    YanıtlaSil
  8. rengin güzelliğine bayıldım keyifle giy canım..

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullanın :) Botlar çok şık :)

    YanıtlaSil