17 Mayıs 2019 Cuma

BEBAK SOFT ALOE VERA KREM


               

           Bir Türlü Gelmeyen Yazdan Hasret Kaldığımız Sıcak Havalardan Merhaba :)


 Bugün ki Konuğum Bebak Soft Aloe Vera Nemlendirici El Ve Vücut Kremi :)  Bebak Markasının

Acıbadem Sütü Her Ne Kadar Vazgeçilmezim Olsada Nemlendirici El Kremini İlk Defa Denedim Ve

Oda Vazgeçilmezim Oldu.

Malesef Çok Kuruyan Ve Pütür Pütür Olan Bir cildim Var Özellikle Ellerim Çok Kurur Ve Krem

Sürdüğümde Oluşan Yağlı Yağlı Hissi Hiç Sevmediğim İçin Çok Fazla Krem Sürmeyide

Sevmiyordum Ama Bebak Soft Sayesinde Artık Gönül Rahatlığı İle Kullanabiliyorum Hem Yapış

Yapış Hissi Olmuyor Hem de Hemen Emiliyor Ve Ellerim Yumuşacık Oluyor :))


Üstelik 300 ml. Ambalajıyla Uzun Süreli Kullanışlı Ve Dayanıklı :) Aloe Vera İçeriği Sayesinde

Nemlendiriciliği Gerçekten Çok İyi.Benim Gibi Kuru Ve Kurumaya Meyilli Bir Cilt Yapınız Varsa

Gönül Rahatlığı İle Tavsiye Ettiğim Bir Ürün :)  Sizin Kullandığınız Ve Memnun Kaldığınız Kremler

Var mı Yazarsanız Hep Birlikte Bilgilenelim :)
                                   
                          Hepimize Mutlu Sağlıklı Huzurlu Günler :))

28 yorum:

  1. Aloe Vera içerikli tüm ürünlere bayılıyorum 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende el kremini ilk defa kullandım gerçekten çok güzel :)

      Sil
  2. Kuru ve kurumaya meyilli deyince tam benlik galiba dedim ilk fırsatta deneyeceğim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sizde deneyip memnun kalırsınız :)

      Sil
  3. Acıbadem sütünü ben de çok seviyorum, aloe veralısını bilmiyordum; sayende öğrenmiş oldum. Güle güle kullan, benim de aklımda olsun ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim umarım deneyip memnun kalırsın sende :)

      Sil
  4. Bebak cilt ve yüz kremlerinde başarılı ürünler ile gönlümüzü feth ediyor,genel olarak tüm denediğim ürünlerinden memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı şekilde çok memnunum bütün ürünlerinden :)

      Sil
  5. Argan yağlısını kullanmıştım ben.Nasıl missss gibi kokuyor anlatamam.Nemlendirmesi,hızlı emilmesi güzeldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunuda çok beğeneceğine emininm tatlım :)

      Sil
  6. Çok güzel nemlediren hoş kokulu bir ürün canım.

    YanıtlaSil
  7. bebak ürünlerini severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  8. Bebak sütünü severim bunada bakılmalı bence <3

    YanıtlaSil
  9. Ürün tanıtım ve bilgilendirmeler için çok teşekkürler. Bana da buyurun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkürederim hemen ziyaret ediyorum :)

      Sil
  10. Nemlendirmesi harika bir ürün canım.

    YanıtlaSil
  11. Bebak ın el kremlerini beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Bloğum yenidir destek olursanız sevinirim.Sizi takip ettim

    YanıtlaSil
  13. bende yakında yazacağım bu ürünü canım oldukca memnun kaldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yorumlarınıda merakla bekliyorum tatlım :)

      Sil
  14. Bebak in acı badem sütünü severek kullanıyorum Bebak ürünleri iyidir mutlaka bakacağım😍

    YanıtlaSil