20 Kasım 2019 Çarşamba

AŞKIMIZ ESKİ BİR ROMAN ;)



          Uzun Bir Aradan Sonra Herkese Merhaba Umarım Herkes İyidir. Biliyorum Son Zamanlarda

Buraları İhmal Ettim Bayagıdır , Ailemizde Yaşadığımız Sağlık Problemleri Yüzünden Yaşanan Bu

Ara İnşallah Bitti Gibi Yani Daha Sık Buralarda Olacağım İnşallah :)

Dönüşümde En Sevdiğim Şeyle Kitapla Olsun İstedim :) Ahmet Ümit 'in Son Kitabı Aşkımız Eski

Bir Roman ..


İtiraf Ediyorum Ahmet Ümit in Kitaplarını Okumaya Eşimin Radyo Tiyatrosu Tutkusu Sayesinde

Başladım, Başkomser Nevzat ın En Büyük Fanatiklerinden Biri Oldum Diyebilirim :)

 Başkomser Nevzat ın Bu Sefer ki Maceraları 3 Ayrı Öykü Olarak Yer Alıyor Kitapta.

İlk Öykümüz; Aşkımız Eski Bir Roman ;

 Pera Palas Otelinin Agatha Christinin Adına Özel Yapılan Odasında Ölü Bulunan Edebiyat Tutkunu

Edip Beyin Katili Kim Ölüm Nedeni Yaşadığı Tuaf İlişkiler mi Yoksa Başka Gerçekler mi Var

Altında??

İkinci Öykümüz Overlokçu Kız Cinayeti ;

Çalıştığı Konfeksiyon Atölyesinde Cesedi Bulunan Gülseren in Katili Cesedin Yakınlarında

Kendisinden Geçmiş Halde Bulunan Kardeşi Gülabi mi Acaba ? Gülseren Törelerin Kurbanı mı

Yoksa Yasak Aşkının Gözünün Yükseklerde Olmasının Kurbanı mı??

Üçüncü Ve Son Öykümüz Sergey Nikolayeviç Jerkovski ye Ne Oldu ;

Ünlü Rus Bilim Adamı SergeyNikolayeviç Jerkovski Geldiği İstanbul da Nasıl Ortadan Kayboldu

Kanser e Care Bulduğunu Söyleyen Doktor İlaç Firmalarının Kurbanı mı Oldu Yoksa Evinde Kocası

Tarafından Öldürülen Leyla nın Ölümü İle İlgisi Olabilir mi ? Öldürüldü mü Yoksa Kaçırıldı mı

Profesör?

Başkomser Nevzat ın Babacanlığı Yardımcısı Komser Ali nin Aceleciliği Dobralığı Alinin Nişanlısı

Güzel Kriminolog Zeynep in Ayrıntıları Çözmede ki  Becerisi Ve Nevzat ın Canı Sevgilisi Evgenia

Sizi Kendilerine Bağlayacaklar Bence .

Hayatım da Hiç Polisiye Kitap Okumamış Olan Ben Bile Ahmet Ümit'in Başkomser Nevzat

Hikayelerinin Bağımlısı Oldum Diyebilirim :)

Herkese Musmutlu Sağlıklı Huzurlu Günler Diliyorum :)

8 yorum:

  1. Geçmiş olsun Allah şifa versin
    Kitap öneri için teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun canım. Ahmet Ümit'in kalemini seviyorum . Bu kitabını henüz okumadım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) ben polisiyeye ahmet ümit sayesinde başladım sanırım devamı gelecek :)

      Sil
  3. Polisiye okumuyorum genel olarak ama her şeyin bir ilki vardı diyerek deneyebilirim.:)

    YanıtlaSil
  4. ben çok begendim umarım beğenirsiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Kımısı beğenmıs kımı beğenmemiş bende severım yazarı en sevdıgım ıstanbul hatırasıdır daha onun gibi yazan olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok beğenmiştim istanbul hatırası nı :)

      Sil