8 Mayıs 2019 Çarşamba

ESSENCE KOZMETİK VELVET MATE RUJ :)

     Herkese Mutlu Huzurlu Sağlıklı Bir Ramazan Ayı Dileyerek Başlayayım İstedim Öncelikle:) Çok 

Uzun Zamandır Yazılarıma Ara Vermiştim Ve İnşallah Geri Döndüm Artık :)

    Bugün ki Yazımın Konuğu Sevgili Blogger Arkadaşım Yasemin'in Düzenlediği Yılbaşı 

Hediyeleşme Etkinliğinde  Hediye Gelen Essence Kozmetiğin Harika Setinin İçindeki Rujdan 

Bahsetmek İstiyorum .



      En Sevdiğim Kendime En Yakıştırdığım Ruj Rengi Sanırım Pembe Ve Kahverengi Rujlar Ve

 Essence Velvet Mate Rujunun Bu Kahverengi Tonuna Bayıldım Gerçekten .

Dudaklarım Çok Kuruduğu İçin Mat Rujları Çok Sevsemde Genelde Kullanmaktan Kaçınıyorum 

Ama Bu Ruj İle Ask Yaşıyorum Resmen Yanımdan Ayırmıyorum Ve Elim Her Seferinde Ona 

Gidiyor.

Sürümü Ve Renk Pigmentosyonu Gerçekten Çok Başarılı Dudaklarımı Korktuğum Kadar 

Kurutmuyor .Kalıcılığı İçin Bütün Gün Kalıyor Diyemeyeceğim Çünki Malesef  Dudaklarımı 

Kemirme Alışkanlığım Olduğu İçin Çok Uzun Süre Dayanmıyor Bana. Ama Bu Bana Bağlı Bir 

Durum .İlk İndirim Alışverişinde Yedeklenecek Ürünlerimin Başında Geliyor.

 
Bende ki Renk Numarası Velvet Matte Lipsticks 01 Numara Bu Tonları Ve Mat Rujları Seviyorsanız Kesinlikle Tavsıye Edeceğim Bir Marka Ve Ton .
Yeni Yazılarda Görüşmek Üzere Hepimize Hayırlı Ramazanlar Tekrar ... :)

13 yorum:

  1. Öyleyse Essence Velvet Mate diyoruz ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen böyle tatlım hiçbir filtre falan yok :)

      Sil
  2. Matlarda benim de kuruma derdim var ama buna bakabilirim kurutmuyorsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kuruma yapmadı umarım sende memnun kalırsın tatlım :)

      Sil
  3. rengi gerçekten de çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  4. Evet bu tonları çok seviyorum
    Sen de sık sık yaz blog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım bundan sonra daha sık buralardayım :)

      Sil
  5. Essence rujlarin renklerini seviyorum ben de. Çok kalıcı değil ama bir ruj o kadar uzun süredebitiyor ki tazelemek sorun olmamali. Çok yakismis bu renk sana, sevgiler canim 😘

    YanıtlaSil
  6. Essence Kozmetik ürünlerini ben de severek kullanıyorum bu renk rujuna ben de bakayım :)

    YanıtlaSil
  7. Rujun rengi size çok yakışmış. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil