25 Şubat 2019 Pazartesi

PETİMCE ALIŞVERİM :)



Merhaba Sevgili Dostlar Herkes Harika Bir Hafta Diliyorum .Bugün Size Çok Farklı Bir Alışverişden Bahsetmek İstiyorum.Özellikle Beni İnstagramdan Takip Eden Dostalarım Evde Yaramaz Ama Dünya Tatlısı Tekir Bir Kızım Olduğunu Biliyorlardır.
Bu Küçük Hanım  2 Aylıkken Sokaktan Sahiplendik Ve İyi kide Öle Yaptık :) Malum Bu Kuzuların da İhtiyaçları Var Onun İçin İndirimleri Takip Etmek Bayağı Bir İşe Yarıyor.İndirim Döneminde Yeni Keşfettiğim Petimce Sitesinden Yaptım .Sitede Sadece Kedi Köpekler İçin Değil Her Türlü Canlı Dostlaarımız İçin Alışveriş Yapıp Her İhtiyaclarını Karşılayabilirsiniz.

İlk Sahiplendiğimiz Günden Beri Aynı Mamayı Yiyen Kuzuma Bu sefer Son Zamanlarda İnternette Çok Gördüğüm Naturesprotection Kısırlaştırılmış Kedi Maması Siparişini Verdik Ve Gerçekten Son Derece Hızlı Ve Özenli Bir Kargo İle Elimize Ulaştı Kargomuz Ayrıca İçine 2 Adet Tüylü Top Deneme Kedi Maması Ve Köpek Maması Koyan Petimce Ailesine de Çok Teşekkür Ederiz Köftehanım İle Birlikte Gördüğünüz Gibi Benim Kızım Hemen Test Etmeye Başladı Bile :)) İlk Kum Ve Malt Alışverişinide Yine Petimce Sitesinden Yapacağım Tabiki :)

Naturesprotectıon Kedi Mamamsı İle İlgili Yazımı da Küçük Hanım Denedikten Sonra Gözlemleyip Yazacağım :)

Hepimize Mutlu Sağlıklı Bol Patili Bir Hafta Dilerim Ayrıca Son Bir Şey Söylemek İstiyorum Malum Havalar Çok Soğuk Bir Kap Mama Bir Kap Suyu Sokaktaki Kimsesiz Kuzulara Çok Görmeyeyin :)

7 yorum: