2 Kasım 2016 Çarşamba

ISOLDE YÜZ TEMİZLEME JELİ



Merhaba Sevgili Dostlar Umarım Hepiniz İyisinizdir.Bugün Blogum da Konuğum Zigavus Markasının Çıkardığı Isolde Yüz Temizleme Jeli :)

 

   
Daha Önce Sadece Sampuanını Duyduğum Zıgavus Markasının Perfect Clean Yüz Temizleme Jelini İlk Defa Deneme Şansı Buldum.Öncelikle Söylemem Gereken Pek Düzenli Bir Ürün Kullanıcısı Değilim :) Ürünü Düzenli Sabah Akşam Kullanıldığında Daha Güzel Sonuçlar Alınacaktır.



    Yüz Temizleme Jeli Cildinizi Tamamen Temizleyip Yatıştırıyor.Ben Çoğunlukla Makyajımı Temizledikten Sonra Kullandım Akşamları Yani Sadece :)
  Cildimi Kısa Sürede Temizledi Üstelik Çok Hassas Bir Cildim Olduğu İçin Korkarak Kullandığım Halde Çok Şükür Herhangi Bir Sorun Yaşamadım.Şeffaf Bir Yapısı Var Jelin Köpürterek Yüzünüze Uygulayıp Durulamanız Yeterli.

Daha İyi Sonuç İçin Düzenli Ve Toniği İle Kullanımı Daha İyi Olacak Sanırım . En Kısa Sürede Toniğini de Alıp Düzenli Kullanıp Daha Ayrıntılı Sonuçları İle Burada Olacağım :) Sizin Kullanıp Memnun Kladığınız Tonik Ve Jeller Var mı Hadi Yazın Birlikte Öğrenelim.Yorumlarınız Önemli Benim İçin :)))

30 yorum:

  1. Daha önce şampuan serisinden ürünler kullanmıştım,yıllar geçtiği için deneyim sonucunu hatırlamıyorum ��

    YanıtlaSil
  2. Birçok yerde güzel yorumlar okudum markayla ilgili. Ne yazik ki Avusturyada yok 😊

    YanıtlaSil
  3. Kararsız kaldığım bir ürün. Sanki biraz cildimi kurutmaya meyilli.. Temizliğindrn vs memnunum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende temizliğinden memnun kaldım ama cildini kurutuyorsa kötü olmuş yorum için teşekkürler

      Sil
  4. ilk kez duydum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Daha önce şampuanını denediğim bir marka.Temizleme jeli olduğunu bilmiyordum.Güle güle kullan canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) bende sadece şampuanı duymuştum diğer ürünlerini yeni öğrendim :)

      Sil
  6. zigavus ürünlerini merakla takip ediyorum zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım en kısa zamanda deneyip memnun kalırsınız yorum için teşekkürler :)

      Sil
  7. Marka ismi olarak duymustum bir aşinalik var yani ;) deneme sonucunu bekliyorum canım sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Sivilce ve siyah nokta üstündeki etkisini merak ettim..Sonuçlar nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YORUM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM :) AÇIKCASI SİYAH VE SİVİLCEM OLMADIĞI İÇİN YORUM YAPAMADIM

      Sil
  9. Sağlıklı günlerde kullanmanız dileğiyle.
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum, takibe aldım sizi bende beklerim :)
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. siyah noktalarda işe yarar mı ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende siyah nokta yok ama umarım iyi geliyordur

      Sil
  11. Daha önce hiç duymadığım bir marka. İyi günlerde kullanın 😊. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. Köpük temizleme üünlerine taktım ben de bu ara :)

    YanıtlaSil
  13. ben kullanıyorum temızleme jelını cıldımı kurutmadan tahrıs etmeden temızlıyor cıldım cok hassas ben memnunum

    YanıtlaSil
  14. ben kullanıyorum temızleme jelını cıldımı kurutmadan tahrıs etmeden temızlıyor cıldım cok hassas ben memnunum

    YanıtlaSil