29 Ağustos 2016 Pazartesi

LR ASETONSUZ OJE ÇIKARICI


 Güzel mutlu huzurlu yüzümüzün hep güldüğü bir hafta olsun inşallah. Bugün size Lr Health Beauty firmasından bahsedmek istiyorum. 1985 yılında Almanya da kurulan o yıllar için alışılmadık şekilde başarı gösteren bir firma.Bu sıradışı iş fikriyle çalışmaya başlayan Lr sade ürün yelpazesini büyüterek daha geniş geliştirilmiş ve mükemmel bir ürün pörtföyüne sahip oldu.

Bende uzun zamandır merak ediyor ama bir türlü cesaret edemiyordum ama çok değer verdiğim iki bloger arkadaşımın beni ikna çabaları sonuç verdi ve en azından ürünleri daha uygun fiyata deneyebilmek için iş ortağı olmaya karar verdim :)


İlk kullanmaya başladığım ürün asetonsuz oje çıkarıcı oldu.


Bu ürünün en büyük özelliği içeriğinde aseton ve zararlı hiçbir madde bulundurmaması .Ayrıca içeriğindeki kayısı çekirdeği yağı ile tırnaklarınızı besliyor. Kutunun içeriğindeki süngerin ortasında bulunan kesiğe tırnağınızı koyup sağa sola döndürdüğünüzde koyu renk ojeleriniz bile bir kaç dakika içerisinde çıkmış oluyor ağar aseton kokusunu da duymuyorsunuz üstelik.

Benim için oje sürmek değil çıkarmak hep sorundu ama artık o sorunumda Lr asetonsuz oje çıkarıcı sayesinde kalmadı :)



Artık gönül rahatlığı ile istediğim renk ojeleri sürebilirim sanırım .Eger sizde Lr ürünleri ile ilgili bilgi almak ürünleri indirimli olarak satın almak isterseniz bana ulaşabilirsiniz. Gönlünüzden geçenlerin gerçekleştiği güzel bir hafta olsun inşallah

43 yorum:

  1. Markayı hiç denemedim , açıkçası kataloglu ürünlere ön yargım var niyeyse :) Ellerine sağlık yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yorum için teşekkür ederim :) bende sizin gibi düşünüyordum ama önyargımı kırdım sonunda ilgilenirseniz bana yazabilirsinizi :)

      Sil
    2. Emine'cim güzel bir paylaşım olmuş emeğine sağlık özellikle tırnak kırılması olanlar mutlaka denemeli. Aramıza hoş geldin 😊😍😘

      Sil
  2. bu markayı ben de hiç duymadım daha önce ama anlattığınız kadarıyla gerçekten işe yarıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum için teşekkür ederim :) eger bilgi almak isterseniz yardımcı olabilirim gayet güzel ve sağlıklı ürünleri mevcut çünkü

      Sil
    2. Bende daha önce ön yargı ile bakmıştım ama LR öyle bir geldi ki hayatıma renk kattı,aslında herşeyi katalogdan seçiyoruz,market indirim broşürü gibi doğru firmalardan biri de LR en azından sağlıklı dermakoznetik ürünleri indirimli alırsınız.

      Sil
  3. Kalıntı bırak mamis hepsini çıkar mis gayet başarılı

    YanıtlaSil
  4. Markada benim de ilk merak etiğim buydu. Ama LR a üye olunca bşka şeyler aldım önce. Şimdi bunu sipariş verdim başka tırnak ürünleri ile birlikte. Kargom geldi bakacağım duruma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel günlerde kullanın sizde inşallah memnun kalırsınız :)

      Sil
  5. LR de en merak ettiğim ürünlerden biri bu =) Microsilver diş macunu ve yüz temizleme jeli, tniği merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Microsulver dış macunu buda gorumcem deniyor yorumları yakında burda ilgilendiğim ürünler olursa bana yazabilirsin canım 😁

      Sil
  6. Asetonsuz oje temizleyicilerle tecrübelerim hiç iyi değil ne yazık ki benim koyu renk ve kat kat objelerimi temizlemiyor hiç biri :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzüldüm :( ama denemediyseniz bu ürüne de şans vermek isterseniz ben burdayım ;)

      Sil
  7. fatma cım teşekkür ederim yorumların için :)

    YanıtlaSil
  8. Benimde çok merak ettiğim bir ürün bu.Denk gelirsem denemek istiyorum...

    YanıtlaSil
  9. Hemen bugun gidip alip deneyecegim

    YanıtlaSil
  10. Oje normalde çok sevmediğim bişi ama aseton hiç hiç sevmediğim bişi çok iyimiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu üründen edinmek isterseniz Emine hanım yardımcı olabilir,onunla iletişime geçebilirsiniz.

      Sil
  11. Vauvv hiç kalıntı kalmamış.ürün deneyimleri iyice aklımı çekmeye başladı.yakında bende LR iş ortağı olucam galiba.

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerim sevgiler :)

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de alıyorum sizi takibe :)

      Sil
  13. Son günlerde sık sık güzel şeyler duyuyorum ürün hakkında. Aseton zaten çok zararlı. Paylaşım için teşekkürler canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bende güzel yorumun için teşekkür ederim :) gerçekten anlatıldığı kadar varmış:)

      Sil
  14. LR ürünleri oldukça beğeniliyor. Henüz denemedim bende.. İşiniz de hayırlı bol kazançlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileğiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim :) kullanmak isterseniz bana ulaşabilirsiniz :)

      Sil
  15. Çok güzel bir ürün denemek lazım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemek isterseniz bana ulaşabilirsiniz :) yorumunuz içinayrıca teşekkürler :)

      Sil
  16. LR ürünlerini sık duyar oldum ama denemedim Eminecim uzun zamandır oje kullanmıyordum. bu süngerli silicilerle yıllar önce tanışmıştım şişesini saklarım hala:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemek istediğiniz ürünler konusunda bana ulaşabilirsiniz :)

      Sil
  17. En çok merak ettiğim bu ürün ,gayet başarılı duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kesinlikle çok memnun kaldım :) ilgilenirseniz yardımcı olabilirim ürünlerle ilgili

      Sil
  18. Ne kadar derinlemesine temizlemiş. Çok mu uyguladınız yoksa tırnaklarınızda çok mu beklettiniz ürünü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kutunun içindeki süngerde kesik var tırnağımı sokup sağa sola birkaç kere çevirdim o kadar ürünlerle ilgili bilgi almak isterseniz yardımcı olabilirim :)

      Sil
    2. Anladım. Sanırım içerikle de ilgisi var. Teşekkürler bilgilendirme için...

      Sil
    3. rica ederim yorumunuz için ben teşekkür ederim

      Sil
  19. güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil