22 Mart 2016 Salı

Mr Wipes Bio Home Temizlik Serisi

 Merhabalar biliyorum bugunlerde hicbirimizin icinden birsey yapmak gelmiyor ama hayat devam ediyor . Dikerim bugun gelen bahar hepimize saglik huzur guven getirsin.
 Bugun sizlere hepimizin artik yakindan tanidigi Farmasi firmasinin temizlik malzemelerinden bahsetmek istiyirum biraz.



 Mr.Wipes Bio Home Yag ve Kir Sokucu mutfak ta en buyuk yardimcim son gunlerde. Farmasi %100 yerli helal sertifikali organik içerikli olması sebebiyle tercih ettigim bir marka oldu .

 Yag sıçrayan ocaga püskürtüp nemli bir bezle silmem yetti pırıl piril oldu. Tencere de kalan kurumus yemek artıklarınin lekelerin uzerine biraz puskurtup sungerle uzerinden gecince hic zorlanmadan temizligim bitivermisti bile ustelik ekstra bir kokusu olmaması da arti bir puan oldu .


Mr Wipes Bio Home Wc Temizleyici , ince uclu basligi sayesinde klozetlerde sorunsuz temizlik sagliyor. Camasir suyu ya da diger temizlik urunleri gibi agir kokulu degil bu da en buyuk avantajlarinin basinda geliyor . Farmasi firmasi helal sertifikalı organik urunleriyle her turlu urun yelpazesiyle ilgimizi cekmeye devam edecek sanirim ....Ustelik ben indirim kataslogundan cok uygun fiyata almistim ...

 Sizlerin kullandiginiz organic urunler var mi hadi yazin hep birlikte ogrenelim ;-)

10 yorum:

  1. Yeni temizlik ürünleri denemeyi seviyorum. Daha önce farmasi ürünlerini denemedim. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Ben de Farmasi üyesiyim anneme alayım bari temizlik ürünlerini :) Teşekkürler paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil
  3. En hassas yerimden vurdunuz beni ; temizlik :)

    YanıtlaSil
  4. Farmasi'nin bu temizlik ürünlerini hiç denemedim sayende fikir sahibi oldum,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Farmasi makyaj ürünleri cok severek kullanıyorum.temizlik ürünlerini de denemeliyim...

    YanıtlaSil
  6. farmasi ürünleri gerçekten çok güzel her eve lazım

    YanıtlaSil
  7. temzlik malzeme fıkırlerı cok ıyı olmus :))

    YanıtlaSil
  8. Farmasi nin makyaj ürünlerini severek kullandım ama temizlik ürünlerini denememiştim hiç.Güzel bilgi olmuş ilk fırsatda denemek isterim bende cnm.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Kozmetiklerini denememe rağmen temizlik ürünlerini hiç denememiştim.Aklımda olsunlar o halde ♥

    YanıtlaSil
  10. Bu ürünü nerede bulabilirim?

    Kedi maması ve diğer tüm pet malzemeleri ihtiyaçlarınız Puppypethome.com'da.

    YanıtlaSil