31 Ekim 2015 Cumartesi

Maybelline Gel Eyeliner



Merhaba canlar bugun ki konugum Maybelline Gel Eyeliner .
Oldum olasi guzel yapikan goz makyajina bayilirim ama rimel surmeye bile yeni alismis biri olarak bu konuda biraz zorlaniyorum :-)
Hele eyelineri ancak kuafore gittigimde surdurebiliyorum.
Bir arkadasim sayesinde Maybelline Gel Eyeliner i Gratis indiriminde bulup aldim .

Ince fircasiyla birlikte satiliyor eyeliner ben lacivert rengini aldim kullanisli bir urun ben henuz tam alisamasam da esimin kizkardesi cok severek kullaniyor.
Ve diger kullandigi urunlere gore daha rahat oldugunu soyluyor. Bende memnunum ama henuz ince olarak surmeyi tam beceremedim:-) Benim gibi goz makyajini seviyorsaniz kesinlikle tavsiye ediyorum.
Sizlerin var mi kolay eyeliner cekme yontemleriniz zira youtube dan birkac videoya baktim kasikla cetvelle degisik yontemlerle cekmeye calisanlar vardi siz hangi yontemleri kullaniyorsunuz :-)

16 yorum:

  1. Selamlar, ben likit olanlarından kullanmıştım bu tarz Jel eyeliner olanını ilk kez postunuzda görüyorum. Şablon kullanmak hiç aklıma gelmemişti. Videoları merak ettim siz bahsedince, bir bakınayım. Bu konuda kolaylıklar diliyorum Emine hanım :)

    YanıtlaSil
  2. Bugün gördüm bu ürünü nasıl acaba diye düşündüm. Ben eye liner çekemiyorum kalın oluyor o da bende hoş durmuyor.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende henuz basarili olmus degilim ama denemeye devam ediyorum :-)

      Sil
  3. O ince sürme işini başaramadan eyeliner'ı kurutup çöpe attım ben.Kullandıktan sonra kapağının sıkıca kapandığından emin olmanı öneririm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hic aklima gelmemisti dikkat edecegim tesekkur ederim :-)

      Sil
  4. ne kadar video izlersem izleyim yapamıyorum olmuyor beceremiyorum ki likit jel kullanıyorum iyi kötü yapıyorum işte

    YanıtlaSil
  5. el pratiği önemli bence, yılmadan denemeli :))

    YanıtlaSil
  6. daha yeni yeni sürmeyi beceriyorum desem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gene beceriyormussun ben henuz basarili olamadim :-)

      Sil
  7. Ben hiç beceremem sürmeyi
    Gel eyeliner in daha geç kurudugunu duyduğum için hiç denemedim.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,

    Gel Eyelinerler zahmetli ama nasil sürüldügünü bir ögrendiginde cok bereketli oldugunu diyebilirim. Maybelline ' in ürününü cok methediyorlar ve elimdeki gel eyelinerlar bitince alacagim kesin.

    Güzel blogunuzu takibe aldim ve bana da beklerim :))

    Sevgilerimle <3

    Websitem: http://gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    Google+: http://plus.google.com/+GamzeSGamzeninDunyasi
    Instagram: http://instagram.com/gamzenin_dunyasi74
    Facebook: http://facebook.com/UmutluEvKadini74/
    Twitter: http://twitter.com/Gamze74Dunyasi

    YanıtlaSil