5 Şubat 2015 Perşembe

UMUT MEVSIMI



VE ISTE YINE BIR KITAP YORUMUMLA KARSINIZDAYIM :)

SON ZAMANLARDA ARKADYA YAYINLATININ KITAPLARINA FENA SARMIS DURUMDAYIM VE ALDIGIM KITAPLARIN HICBIRINDE DE YANILMADIM HEPSI BIRBIRINDEN GUZEL CIKTI..

EN SON OKUDUGUM KITAPA GELINCE DARIEN GEE NIN UMUT MEVSIMI KITAPI BU KITAP BIRAZDA YAZARIN DOSTLUK EKMEGI ADLI KITABININ DEVAMI NITELIGIN DE BIR KITAP

YEPYENI BASLANGICLARI YADA GUZEL BIR GULUMSEMEYI BIR OMUR SAKLAYABILIR MINICIK BIR FOTOGRAF KARESI ... BIR KUTU DOLUSU ANI BIR ANDA DAGITABILIR TUM HUZUN BUKUTLARINI ... AVALON KAFINLATI ICIN BIR KOLEKSIYON DEFTERI HAXIRLAMA DERNEGI KURAN BETTIE SHELTEON UN HAYATTAN ALDIGI BELKI DE EN ONEMLI DERSTIR BU ...

BETTIE KARAKTERININ BU KOLEKSIYON DEFTERI HAZIRLAMA DERNEGI ETRAFINDA GECIYOR OLAYLAR VE DOSTLUGUN AILENIN ARKADASLIGIN NE KADAR ONEMLI OLDUGUNU ANLATAN HATIKA BIR KITAP...

AYRICA KITABIN SONUNDA TARIFLER VE MERAK EDENLER ICIN KOKEKSIYON DEFTERI HAZIRLAMAK ICIN IPUCLARI DA VAR KESINLIKLE OKUNMASI GEREKEN BIR KITAP TAVSIYE EDIYIRUM :)))

BOL OKUMALI GUNLER HERKESE ....

46 yorum:

  1. Aldım ama henüz başlamadım..Yorumların için sağol hemen okuyacağım..

    YanıtlaSil
  2. Kitapta beni ilk çeken kapak oluyor bu da çok güzel bir kapak içeriğini de severim eminim. Yazı için teşekkürler :)

    http://dilekce54.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENI DE ONCELIKLE ISMI VE KAPAGI CEKER VE OZELLIKLE ARKADYA YAYINLARI BU KONUDA COK BASARILI BENDE YORUM ICIN TEEEKKUR EDIYORUM

      Sil
  3. Tavsiyeniz için teşekkürler,okunacaklar listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Tavsiyene uyup bende okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Kitap kapağındaki fotoğraf içimi açtı. Bu kitabın içeriğini hiç bilmesem bile kapağı almam için bir sebep.

    YanıtlaSil
  6. Geçen gün bende inceledim fakat bitirmem gereken onlarca kitap olduğundan erteledim .
    Ama madem tavsiye ediyorsunuz ilk fırsatta alıp okunacaklar arasına dahil etmek gerekir sanırım…
    Sevgilerimle…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun zamandir bekletiyordum ama listenize eklediginiz de yanilmayacaksiniz tesekkurler:)

      Sil
  7. kitabın içine bakmadan kapağına bayıldım

    YanıtlaSil
  8. Kulağa çok hoş geliyor.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. Bi itirafta bulunmam gerekirse kitap seçiminde 10 numarasın Harikasın senden aldığım kitapların nihayet sonuncusuna başlayabildim malum 10 günlük bi ara oldu ama kitaplar etkileyici sürükleyici süperrrr tşk ederim cnm en kısa zamanda son kitabı da bitirip onları sana bıraktığımda umarım ablana vereceğin güzel kitapların vardır cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel de adina ve kapagina bakip aliyorum cok yanilmadim abla :) bitir onlari uc tane daha var :)

      Sil
  10. Merhabalar blog takip etkinliğinden keşfettim blogunu hemen takipledim sayfama da beklerim :)
    bendegelcem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim en kisa zaman da gelecegim :)

      Sil
  11. Bu kitabi okumadim tavsiyenize uyup okuyacağim mutlaka...

    YanıtlaSil
  12. kitap kurdu bir arkadaım var bende ondan takip ediyorum oku diye verdiğ bütün ktapları severek bitirdim bunuda tavsiye etmişti paylaım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Tavsiye için teşekkürler. hemen alıp okumalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarim begenirsin :)iyi okumalar

      Sil
  14. Blogların konusu ne olursa olsun içinde kitap geçince bayılıyorum. Bu kitabı da mutlaka okuyacağım.
    Takibe aldım sizi bana da beklerim :) beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) bende kitap konusu olunca dayanamiyorum :)

      Sil
  15. Aylin in etkinliği sayesinde buldum blogunuzu kitap okumayı bende çok severim bu kitapta aklıma yazıldı:))

    YanıtlaSil
  16. bir zamanlar çok meraklıydım geniş bir pul koleksiyonum da vardı hikaye kulağa çok hoş geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanirim hepimizin vardi :) gercekten guzel bir konusu var :)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. Pembe ve yusuf var sirada canan tan in son kitabi :)

      Sil
  18. Çok merak ettim.. Ben de hemen alıp okuyacağım..

    YanıtlaSil
  19. Umut Mevsimi kitabını aldım fakat Dostluk Ekmeğini okumadım. Bu kitabı okumadan önce diğerini mi okumamız gerek? Yani Dostluk Ekmeğini okumadan bunu anlayabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok birbirinin devami degil okuyabilirsiniz tabiki once bunu bazi karakterler dostluk ekmeginde de var o yuzdenbiraz devam gibi ayni kasabada geciyor :)

      Sil
    2. Cok birbirinin devami degil okuyabilirsiniz tabiki once bunu bazi karakterler dostluk ekmeginde de var o yuzdenbiraz devam gibi ayni kasabada geciyor :)

      Sil
  20. kitap kaçıncı sayfada bitiyor ??? normalde 600 sayfa olduğu yazıyor heryerde ama bendekinde mi hata var da 500 küsür bi sayfada bitiyor???

    YanıtlaSil
  21. kitap kaçıncı sayfada bitiyor ??? normalde 600 sayfa olduğu yazıyor heryerde ama bendekinde mi hata var da 500 küsür bi sayfada bitiyor???

    YanıtlaSil